13 Şubat 2013 Çarşamba

Hello/ Merhaba

Hello, I'm Sevgi.
I'm an engineer. I like dolls and sewing very much so I learned making dolls when I was 15. For all of Sevgi Doll's products, I use organic wool and certified organic materials.
My dolls have colorful clothes because I want to gain children a colorful world and imagination.
And my dolls have a smiling face because I want that children have smiling friends, so they will learn and like smiling.
I wish our children have a clean world and happy future.

-------
Herkese merhaba! Adım Sevgi, mühendisim ve 15 yaşından beri oyuncak bebek yapımıyla uğraşıyorum. Sevgi Dolls'un tüm ürünleri için organik yün ve sertifikalı organik materyaller kullanıyorum.
Oyuncak bebeklerim çocukların hayalgüçlerinin gelişmesine yardımcı olabilmek için rengarenk kıyafetlere sahip. Ayrıca onları güleryüzlü yapıyorum ki çocuklar güleryüzlü arkadaşlara sahip olup gülmeyi sevsinler.
Çocuklarımız için temiz bir dünya ve mutlu bir gelecek diliyorum.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder